Tiden är inte min vän

Som ni förstår ägnar jag alla mina sekunder åt att antingen skriva eller läsa uppsats eller tänka uppsats. Nästan i alla fall. Helgerna har varit en paus i min ångest, något som tyvärr nu bara byggt på min ångest. Något som från och med nästa helg innebär några timmars plugg även lördag och söndag.

Imorgon har jag sista intervjuerna. Det är majbrasa och Joakim ska laga finmat till oss medan jag pluggar. Sekunden efter Joakim ropat maten är klar ger jag mig dock för kvällen.

Senaste åren har det varit snudd på storm just denna kväll. Imorgon kväll alltså. Rätt mysigt ändå när en har en stor brasa att tillgå.

Det sista jag ska göra ikväll är att söka ett jobb. Sen måste mitt huvud få vila och få lugnande ord från J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0