Plågsamt

Jag väntar förväntansfullt och i skräck på min handledares kommentarer. Ärligt talat har jag ingen aning om min diskussion håller eller inte. Ve och fasa om jag måste skriva om! Som jag har arbetat med det här.

Snart måste jag göra det tråkigaste jag gjort på väldigt länge. Mer än en gång måste jag i helhet läsa igenom 49 sidor text skriven av MIG. Det har jag faktiskt inte gjort en enda gång. Jag överlät det till Helena och mamma som skulle korrläsa.

Till dess ändrar och ordnar jag i mitt abstrakt. Akademisk engelska alltså. Inte det enklaste. Det var betydligt enklare att skriva uppsatser på spanska. Då när jag fortfarande kunde spanska. Trist att jag bara gav upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0