Den där väntan

Opponering och sista komplettering färdig! Jag väntar nu på besked om att allt verkligen är OK med uppsatsen, att inget fuskande skett. För det har det då verkligen inte! Jag har ALDRIG arbetat så här mycket med något i hela mitt liv! Jo, jag behövde alla utropstecken!

Fram till allt är klart kan jag bara vänta. Jag kan inte anmäla mig till a-kassa förrän jag bevisat att jag inte längre studerar och då känns det inte särskilt lockande att ta sig an arbetsförmedlingen. Inte i onödan. Och innan dess hoppas jag att gamla arbetsgivare känner sig manade att fylla i arbetsgivarintyg. Utan dessa kommer jag inte heller långt.
 
Så. Vad jag gör medan jag väntar? Säljer kurslitteratur, målar stol och rensar bland sånt man aldrig annars har tid att rensa. Och söker jobb på egen hand förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0