Pengar som behövs

Tydligen har jag spenderat en massa pengar på litteratur under årens gång. Mer specifikt 24 böcker. Jag chansade på att folk letar kurslitteratur på bokbörsen och la upp alla, billigt. Några dagar så här efteråt har jag redan fyra beställningar. Vilken lust jag får att sälja annat också. Har ju fullt av kläder jag inte använder.

Annars har jag precis spenderat pengar på att köpa en egenhändigt (nästan i alla fall) publicerad bok på Vulkan.se. Så nöjd är jag med min uppsats folk! Så nöjd att jag beställer den med hård pärm. Jag måste ju ha den sparad på ett bra sätt så att jag kan tvinga mina barn och barnbarn att läsa den... Bläddra i den i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0