Stilla

Idag har allt jag gjort varit en stilla aktivitet. Sov till 10.40, gräddade pannkakor till frukost, spelade klart Monopolomgången från fredagskvällen, kollade äpplen och promenerade i Slättö, bakade bullar och blev bjuden på middag gjord av J.

Jag har alltså varit långt mer aktiv än vanligt, men allt har gjorts med en sengångares fart. Skönt. Slippa stress. För trots all ledighet jag numera har till vardags, så har jag nog aldrig funderat och stressat mer över allt jag verkligen borde få gjort. Och mitt hjärta är fortfarande irriterande tydligt med sina slag. Trodde det skulle gå över med avklarad examen. Nåväl, det tar väl sig vilken dag som helst nu. Efter bokmässan kanske. Där brukar jag inte tänka något annat än ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Ungefär så. Kanske håller det i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0